Gedumpt op een parkeerplaats?

Gepubliceerd: 01 nov 2014

Deze drie schatjes zijn gisterenavond gevonden op een parkeerplaats in Veldhoven door Yvonne. Yvonne belde de plaatselijke instanties, maar die konden niet helpen. Yvonne had de kleintjes gevangen en wij zijn naar Veldhoven gereden om ze van haar over te nemen. Ze lagen al lekker op de achterbank van de auto te slapen toen wij haar troffen.

De kleintjes hadden reuze honger en aten al grommend de schaaltjes leeg die we hadden neergezet. Snel alle drie een vlooien/wormen pipetje in de nekjes en dat was hoognodig ook. Ze zaten vol ongedierte.

Nu zijn het weer tevreden kittens met volle buikjes, zonder beestjes en kunnen ze lekker samen spelen en genieten. Het rode katertje heeft wat kleintje wondjes her en der, maar gelukkig lijkt hij daar geen last van te hebben en zijn de wondjes niet ontstoken. Ondertussen houdt Yvonne even in de gaten of er verder niets meer op die plek zit, je weet immers maar nooit. Vanavond mogen de schatjes naar Kittenopvang Miauw, voor verdere opvang en later herplaatsing.

Komt goed kleintjes, jullie zijn nu in goede handen!

[facebook_like_button]